My Company

Wednesday, January 26, 2011

pempuan merokok nampak cantik?

OF COURSE NOO!!

Ask me anything

pemainan tradisonal paling best pernah kau main? galah panjang?teng teng? baling selipar?

teng2..guli pun main jga..haha

Ask me anything

nombor anda paling suka? kenapa?

12. 1 feb..my birthday :)

Ask me anything

suka warna apa?

putih :)

Ask me anything

suka bershopping di mana?mall/uptown downtown/kedai biasa2 saja?kenapa?

more prefer mall. Coz bnyk choices. Tp depend jga la..kdg2 g kdai biasa pun ok. hehe

Ask me anything

kalau orang tanya dah makan time korang tengah makan korang nak buat apa kat orang tu?

bagi flying kick la kt dia..hahaha..dh nmpk org mkn, buat apa nk tnya soalan bodoh tu!

Ask me anything

korang suka ke kalau saya tanya banyak2 soalan macam ni?

suka..btw thanks dh tnya soalan. :)

Ask me anything

apa pendapat korang kalau lelaki bermulut macam perempuan?(bukan saiz atau bntuk ye-banyak cakap i mean)

owh..there must be something wrong with him. hahaha

Ask me anything

Sunday, January 23, 2011

what is your favorite meal before but now you got sick of it?

what is your favorite meal before but now you got sick of it?

Answer here

What things would you like to know better about your partner?

- weaknesess and fear.

Ask me anything

What scares you the most and why?

Future. Bcoz idk what will happen in future.

Ask me anything

apa perkara paling membosankan bagi anda didunia ini??

Tidur.

Ask me anything

what life mean to u'll???

Live the life you love and love the life you live. It's simple right?

Ask me anything

who you want to meet b4 the end of the world begin??... why??

im not sure yet..haha

Ask me anything

kalau FB close tomorrow starting 1200 am, what the first thing will you do???

im not really into fb nowadays..so, i think im not really mine about it..hehe

Ask me anything

When was the year you were not so happy and why?

i dont know..

Ask me anything

You can choose your last meal. What will the menu consist of?

Well, of course my favorite meal. :) "oot oot" hahaha..

Ask me anything

Wednesday, January 19, 2011

what if you do if someone you really hate is your bf/gf's friend(s)???

oh no! should i pretend dont know?

Ask me anything

will you ask me so many questions other time?

my pleasure..:)

Ask me anything

kalau jumpa guy or girl yang korang suka buat benda yang korang tak suka, korang akan.... ???

bgth kt dorg.." dont do that, i dont like it / not comfortable with it"..dia buat / xbuat lepas kna tegur tu ska ati dia la..

Ask me anything

what is your favourite quote? something you say all the time without realizing it?

Experience is the best teacher.

Ask me anything

how old are you that you're targeting to get married? why?

20++ am I? i dont know..

Ask me anything